Duco Crop
12 & 13

Beethoven had de Wellingtons Sieg gecomponeerd en geinspireerd op de veldslag tussen de Fransen en de Pruisen,
en ik vergelijk dat met de Duitsers en de geallieerden in 1940-1945.
Mijn ouders hadden geen woorden voor alles wat er is gebeurd en ik ook niet,
en ik roep Johann Sebastiaan Bach aan om uit het dodenrijk te melden hoe Beethoven het dan had moeten componeren of geven aan de dove wereld.

Ik raaskal met mijn beperkingen en ook al weet ik dat deze fotocollages van mij een blaar zijn
op heel veel pijn, ik probeer toch te vertellen dat het Pruisische leger een zilveren Beethoven was en
het Franse leger een gouden Beethoven.
En als je een lijn van de Wellingtons Sieg door zou trekken naar de slag om Arnhem zou
de brug een aangepaste stemvork zijn.
Misschien moet Hitler maar terug komen om te verduidelijken dat men niets van Beethoven heeft begrepen.
Want van mij gelooft niemand wat en van Hitler geloven ze alles?)?(?(?*!)!)!(.

In het ziekenhuis maakte men mij uit voor Zombie omdat ik met een spastische knobbel in mijn nek totelos lag.
Na dat ik met de koren van Serastro mijn Zauber Flote Gerechtigkeits brug uit mijn lijf heb gevochten is
de knobbel minder geworden en nog masseer ik verkrampte spieren uit mijn nek en linkerhersenhelft mijn gezicht uit.

Het diep tragische is dat het Midden-Oosten vraagstuk net zoiets is als de slag om Arnhem vandaar dat ik de Mozartjes in de brug met jasjes heb geschilderd in de kleuren van de Palestijnse ne Israelische vlaggen.
Noch van de slag om Arnhem en nog van dat midden-oostenvraagstuk begrijp ik iets en
ik ben Nijntje met een klein kruiwagentje,
Ik citeer de hele dag koningin Juliana; "Ik ben allen maar een normale vrouw met een hondje en meer niet".

12 & 13

Beethoven had composed the Wellingtons Sieg and inspired the battle between the French and the Prussians,
and I compare that with the Germans and the Allies in 1940-1945.
My parents had no words for everything that happened and neither did I.
and I call on Johann Sebastian Bach to report from the realm of the dead how Beethoven should have composed or given it to the deaf world.

I rave about my limitations and even though I know that these photo collages of mine are a blister
on a lot of pain, I try to tell you that the Prussian army was a silver Beethoven and
the French army a gold Beethoven.
And if you were to extend a line from the Wellingtons Sieg to the battle of Arnhem, you would
the bridge will be a modified tuning fork.
Perhaps Hitler should come back to clarify that Beethoven was not understood.
Because nobody believes anything about me and about Hitler they believe everything?)? (? (? *!)!)! (.

In the hospital I was called Zombie because I was lying totelos with a spastic lump in my neck.
After I fought my Zauber Flote Gerechtigkeits bridge out of my body with the choirs of Serastro
the lump has become less and I still massage taut muscles from my neck and left hemisphere of my face.

The deeply tragic thing is that the Middle East question is just like the battle of Arnhem, which is why I painted the Mozartjes in the bridge with jackets in the colors of the Palestinian and Israeli flags.
I do not understand anything about the battle for Arnhem and that Middle East issue
I am Miffy with a small wheelbarrow,
I quote Queen Juliana all day long; "I'm just a normal woman with a dog and nothing more".
====================
Als ik naar mijn lichaam luister en een Palestijnse zoon en een Israelische dochter zou hebben dan
zouden ze beide desperaat naar mij toe komen en
als ze de vraag zouden stellen; Hoe moeten we deze geweldspiraal omkeren?
Dan kan ik niets anders dan bidden voor de dag dat er Nijnthuizen worden gesticht naast alle regeringsgebouwen, kerken, synagoges of Moskeeën.
"'De kracht van eenvoud is misschien de laatste grashalm waar beide partijen zich aan vast kunnen klampen.
Wat is, "is", is net zolang als dat je wilt denken dat is,"is", is.

Als alle ontwerpers, organisatoren, managers etc. gaan denken dat er een supersonisch grote stemvork over de Rijn ligt
dan ligt er over de Rijn een supersonisch grote stemvork.
Als we denken dat de bovenbouw koren gedragen moeten worden door zo'n giga groot spant dan
zullen weer nieuwe ingenieurs een spant voor Tchaikovsky-Stadt gaan ontwerpen, net als dat er destijds wetenschappers waren die dachten dat ze naar de maan konden.

En of het nu de wolk van de atoombom in Herochima was of de lijkengeuren uit de slag om Arnhem,
ik zie het als een culturele mijlpaal dat "het verplaatsen van lucht is".
Ik geloof in "Happy to be fool".

Ook in de partituur zitten bruggen en als al die bruggen bij elkaar worden gecomponeerd en uitgevoerd, is het te hopen dat er een brug komt tussen vrede willen en krijgen.

If I listen to my body and have a Palestinian son and an Israeli daughter then
they would both come to me desperately and
if they asked the question; How should we reverse this spiral of violence?
Then I can only pray for the day that Nijnthuizen will be founded next to all government buildings, churches, synagogues or mosques.
“The power of simplicity is perhaps the last blade of grass that both parties can cling to.
What is, "is," is as long as you want to think that is, "is," is.

If all designers, organizers, managers, etc. start to think that there is a supersonically large tuning fork over the Rhine
then there is a supersonically large tuning fork across the Rhine.
If we think that the superstructure corn should be carried by such a huge rafter then
new engineers will again design a truss for Tchaikovsky-Stadt, just as there were scientists at the time who thought they could go to the moon.

And whether it was the cloud from the atomic bomb in Herochima or the scents of the dead from the battle of Arnhem,
I see it as a cultural milestone that "is the displacement of air".
I believe in "Happy to be fool".

There are also bridges in the score and if all those bridges are composed and performed together, it is hoped that a bridge will be created between wanting and receiving peace.